@up
oczywiście tak by było najlepiej, ale musiałbyś najpierw zamknąć drzwi na klucz, żeby kurier nie uciekł z kasą tak jak autentycznie zrobił to u mnie pewien pan, który po rozmowie telefonicznej, pełnej jego pyskówek z wielką łaską przywiózł mi gitare na dodatek płatną przy odbiorze xD gdy zacząłem się brac za odpakowywanie przesyłki powiedział "najpierw płacimy, potem sprawdzamy" zabrał kase i wypalił z mieszkania
firma to oczywiście profesjonalny pożal się Boże DHL.
Ale nawet jeśli coś takiego ci się przytrafi, a z gitarą bedzie cos nie tak to kurier ci daje wszystkie potrzebne dane do reklamacji z winy dostawcy, jednak zazwyczaj wystarczy tylko telefon do sklepu, oni już sobie tam pozałatwiają z firmą kurierską
poza tym w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki masz prawo do zwrotu towaru bez podawania przyczyny. Nie w każdym sklepie internetowym tak jest, ale w tych porządniejszych na pewno.