1 (edytowany przez damian_konin 2010-05-18 20:54:26)

Temat: Gdy nie ma dzieci - bicie

Witam wszystkich, mam nadzieję, że nie powielam żadnego tematu, nie znalazłem tutaj tego, więc sam zabieram głos smile. Jeśli jednak przeoczyłem ten temat wybaczcie gapiostwo wink. Jestem ba(aaaa)rdzo początkujący i po przejrzeniu działu dla początkujących, zapragnąłem swoją naukę zacząć przede wszystkim od piosenki Kultu, jako że podobno nie jest taka trudna wink. Bicia ze słuchu na razie nie potrafię rozpoznać, dlatego proszę o podpowiedź jak ono wygląda w tym utworze.

W sumie nie będę zakładał może nowego tematu, tylko tutaj od razu zapytam o jeszcze jedną rzecz - otóż mam problem z biciem od dołu, jakoś strasznie to nienaturalnie i tak jakbym zbyt haczył o struny. Wiem, że z czasem to się może samo wytrenować, jednak jeśli macie jakieś wskazówki, jak uderzać, którym palcem, lub którymi, i którą jego/ich częścią (czy może lepiej to robić piórkiem?) to by pewnie mi pomogło smile

Thank you from the mountian wink

2

Odp: Gdy nie ma dzieci - bicie

co do 2 pytania - zmien kąt kostki.

peace!

strat hss -> dunlop JH-1B -> Marshall JCM 900

3

Odp: Gdy nie ma dzieci - bicie

tylko jaką grubość tej kostki masz ?

Muzyka wyraża wszystko, co nie może być wypowiedziane, ale o czym nie można milczeć.

4 (edytowany przez Garfield 2010-05-19 15:28:44)

Odp: Gdy nie ma dzieci - bicie

Tylko że kolega napisał, że bije ręką...
Moim skromnym zdaniem łatwiej się nauczyć bić kostką - ot, też mi wielka filozofia - góra dół big_smile Skoro jesteś ba(aaa)rdzo początkujący wink to kup sobie kostkę, żeby takie pierdoły jak trudności z biciem Cię nie zniechęcały. Ręką trudniej się biję moim zdaniem. Jednakże można więcej efektów uzyskać... Ciężka sprawa wink
Grubość kostki do gry akordowej to polecam 0.45 do 0.70
A odnośnie bicia to spróbuj na początku bić tylko z góry, w rytm, a dopiero potem jakoś to urozmaicać.

5

Odp: Gdy nie ma dzieci - bicie