Temat: Klucz go gryfu

Może mi ktoś powiedzieć jaki klucz podejdzie do gryfu gitary?
Chciałam troche obniżyć struny i poszłam do sklepu muzycznego i mi koleś tym kluczem gryf regulował i wydawało mi sie że jest, ale w domu jak zaczęłam grać to okazało się ze mi strasznie brzęczy struna e.
Nie znam się na tych kluczach, niech mi ktoś powie jaki mi podejdzie do tej dziurki od gryfu

2

Odp: Klucz go gryfu

Mam to samo, struny zostały obniżone i brzęczy tylko E6 (najgrubsza). Jakim kluczem przekręcić i w którą stronę?

3

Odp: Klucz go gryfu

Najprawdopodobniej imbus piątka.

Tak młody jak dzisiaj nie będziesz już nigdy. Bierz gitarę i graj!
Gitara dla początkujących
Ukulele dla początkujących
Ćwiczenia słuchu dla gitarzystów

4

Odp: Klucz go gryfu

Ok, a w którą strone??

5

Odp: Klucz go gryfu

http://www.blizinski.pl/gitara/Regulacja_gryfu

Epiphone Les Paul Standard Plus + Marshall AFD DIY ;] (full lampa) + Dunlop GCB-95

6

Odp: Klucz go gryfu

Stało się tak że nastroiłam ją porządnie do tunera i struna przestała brzęczeć

7 (edytowany przez Lacrymosa 2011-04-17 13:43:09)

Odp: Klucz go gryfu

Problem pojawił się znowu, struna e straszliwie brzęczy na I i II progu, okropnie wychodzi akord D

8

Odp: Klucz go gryfu

Progi do szlifu.

Epiphone Les Paul Standard Plus + Marshall AFD DIY ;] (full lampa) + Dunlop GCB-95

9

Odp: Klucz go gryfu

czyli?

10

Odp: Klucz go gryfu

Czyli do lutnika.

Epiphone Les Paul Standard Plus + Marshall AFD DIY ;] (full lampa) + Dunlop GCB-95

11

Odp: Klucz go gryfu

Cześć mam mały problem.
Nie mogę nastroić gitary, znaczy osobno każda struna ma niby poprawny dźwięk, ale jak chcę zagrać to dźwięki się jakby nie łączyły i słychać jakby była rozstrojona (jakby echo w dźwięku nie wiem jak to dokładnie nazwać ) dlaczego może tak się dziać ??  mam gitarę akustyczną i jestem na etapie początkującym ;p

12

Odp: Klucz go gryfu

Niby poprawny? Kup mikrofon i strój AP Tunerem.