1

Temat: Który to jest pierwszy próg?

Jestem bardzo początkujący, mógłby mi ktoś powiedzieć który to jest próg 1 który 3 itd?

2

Odp: Który to jest pierwszy próg?

Oboszzz...


1 to ten najbliżej tego wystającego czegoś z takim czymś do kręcenia, główki tak zwanej. Przy czym jako próg rozumie się nie konkretnie próg tylko miejsce za nim. Bo strun nie dociska się dokładnie na progach a troszkę przed nimi.

Potem masz 2 i 3 i 4 i chyba się domyślasz dalej? wink

3

Odp: Który to jest pierwszy próg?

Hm... próg pierwszy to metalowa blaszka którą masz przy samym siodełku, czyli jak złapiesz gitarę "normalnie" to jest najdalej od pudła.

A trzeci próg... nie wiem, nie mam jeszcze zdanej matury rozszerzonej z matematyki więc nie umiem Ci powiedzieć, wprawdzie liczyłem na lekcjach pochodne i granice ciągów, ale liczby większe niż 2 wykraczają poza moje zdolności matematyczne.
Zapytaj kogoś innego, z tego co wiem mpx i Rogue na forum studiują, a Darek jest dorosły, może oni Ci poradzą. Ja nie znam nawet takiej liczby jak 3.

"Tore out my heart, handed to me on a silver platter"
Avenged Sevenfold !!!

4

Odp: Który to jest pierwszy próg?

http://www.gitaradlapoczatkujacych.pl/b … itary.html
dwa kliknięcia, tak trudno?! liczyć chyba umiesz więc od góry obrazka te metalowe sztabki liczysz, podpowiem że powinno ich być 20

5

Odp: Który to jest pierwszy próg?

@up, możesz mieć nawet 30 i 40 jak sobie taką zrobisz.

Poza byciem gitarzystą, jestem wielkim fanem gitary. Kocham ten cholerny instrument. - Steve Vai
//Washburn WI24 (TESLA Plasma 2 set) -> VOX V845 -> Ashdown G60R, Epiphone DR100
GG: 7365993

6

Odp: Który to jest pierwszy próg?

Ktoś tu pisał kiedyś o trójoktawowych gitarach Kameckiego, co daje nam 36 progów, mam rację?

"Tore out my heart, handed to me on a silver platter"
Avenged Sevenfold !!!

7 (edytowany przez Vicossess 2011-05-10 14:11:31)

Odp: Który to jest pierwszy próg?