Temat: Gitara elektryczna Ibanez

Witam, jestem początkującym grajkiem na gitarze big_smile Kuzyn chcę sprzedać mi Ibanez Stratocaster, ale jak czytałem o tych ruchomych mostkach to normalnie dla mnie czarna magia:( I tu jest moje pytanie: Czy ten ruchomy mostek to będzie jakaś wielka przeszkoda czy coś? ( daje do niego kostki, pokrowiec, wajche, piecyk, klucze i kabel)

GG: 31889749
Koleżanka do mnie : Chłopak z gitarą byłby fajny
Po powrocie do domu krzyczę : Tatooo... kupisz mi elektryka.?

2

Odp: Gitara elektryczna Ibanez

Hmm... ja bym nie inwestował w Ibaneza który jest stylizowany na strata. Za ile go kupił i ile za niego chce?

"Tore out my heart, handed to me on a silver platter"
Avenged Sevenfold !!!

3

Odp: Gitara elektryczna Ibanez

Podaj jaki to model. Typowe stray Ibaneza, to raczej dobre wiosła. Przede wszystkim starszej produkcji, nie to co obecnie. Tzn oczywiście chodzi o modele z niższej półki smile

Poza byciem gitarzystą, jestem wielkim fanem gitary. Kocham ten cholerny instrument. - Steve Vai
//Washburn WI24 (TESLA Plasma 2 set) -> VOX V845 -> Ashdown G60R, Epiphone DR100
GG: 7365993

4

Odp: Gitara elektryczna Ibanez

On go kupił za 1700 zł chyba a chce mi oddać za 100 zł. To jest Ibanez Starsound Stratocaster.

GG: 31889749
Koleżanka do mnie : Chłopak z gitarą byłby fajny
Po powrocie do domu krzyczę : Tatooo... kupisz mi elektryka.?

5

Odp: Gitara elektryczna Ibanez

Jak za 100 to weź i sprzedaj. Zrobisz interes życia i kupisz sobie domek.

6

Odp: Gitara elektryczna Ibanez

Domek czyli?Bo ja taki niekumaty w te sprawy. Rodzice mi nie chcą kupić normalnej elektrycznej gitary bo grać nie umiem. Więc się pytam czy ten ruchomy mostek robi jakieś wielkie halo czy co?

GG: 31889749
Koleżanka do mnie : Chłopak z gitarą byłby fajny
Po powrocie do domu krzyczę : Tatooo... kupisz mi elektryka.?

7

Odp: Gitara elektryczna Ibanez

Mostek robi "wziummm".  Kup sobie akustyczna, bo do elektrycznej potrzebujesz wzmacniacza, żeby mieć tzw. przester.