Temat: Czy mogę grać a gitarze za małej dla mnie?

Zamówiłam przez internet gitarę akustyczną 36", lecz nie doczytałam dokładnie i po złożeniu zamówienia zorientowałam się, że gitara ta jest przeznaczona dla osób od 130-155cm wzrostu. A ja mam 160cm. Jestem początkująca, więc nie znam się na rzeczy. Czy mogę grać na takiej gitarze? Czy będzie sprawiał mi to kłopot? Bardzo proszę o pomoc! Mama mnie chyba zabije gdy dowie się co narobiłam! HELP!:(

2

Odp: Czy mogę grać a gitarze za małej dla mnie?

W większości sklepów internetowych da się anulować zamówienie jeżeli jeszcze nie wysłali.

3

Odp: Czy mogę grać a gitarze za małej dla mnie?

No, tak ale moja gitara juz jest w drodze.

4

Odp: Czy mogę grać a gitarze za małej dla mnie?

Ucieknij z domu, zamieszkaj w lesie i staraj się przetrwać wysysając wilgoć z kamieni.


Jakie to ma znaczenie. Ja bym na przykład chciał mieć mniejszą gitarę akustyczną.

Dzisiaj pograłem sobie akordami na skrzypcach. To to jest małe dopiero cool.

5

Odp: Czy mogę grać a gitarze za małej dla mnie?

Postaraj się zwrócić gitarę, sklep może, ale nie musi robić problemów. Według nowego prawa chyba masz tydzień, aby ją zwrócić.
Granie na małej gitarze może stanowić problem i jest zupełnie niepotrzebne, jeśli nie jesteś dzieckiem poniżej 12 roku życia lub karłem.

6

Odp: Czy mogę grać a gitarze za małej dla mnie?

Kolega jak nie chcial odbierać sprzętu, to:
1. Gdy zadzwonił kurier, to powiedzial, że nic nie wie...
2. Zamkną drzwi...
Ale uprzednio wziął opcje "opłata przy odbiorze".

Poważnie. Z tego co mi wiadomo każą umowę (w twoim przypadku kupno gitary), jeżeli jest 'podpisywana' na odległość, możesz w terminie 10 dni od pokwitowania odbioru (tudzież samego odbioru) rozwiązać i odesłać przedmiot umowy (tj. gitare).
Dura lex sed lex...

Epiphone Futura CUSTOM Prophecy EX, Cort KX-5 Katana, Fender CD-60 + Laney IRT Studio (CRATE FW 15R) + Harley Benton G212 V30 + Digitech Bad Monkey + MXR M-116 Fullbore Metal + Zoom G3X

7