1 (edytowany przez MusicManiac 2010-09-13 16:13:04)

Temat: Spalona elektronika???

Witam.
Dziś chciałem sobie pograć na gitarce elektroakustycznej, podłączam do pieca a tu cisza... hmm Wczoraj jeszcze wszystko działało. Podłączyłem inny kabel - cisza. Wymieniłem bateryjkę - cisza. Wygląda na to, że spaliła się elektronika, ale od czego...?  Czy to można gdzieś kupić? A może spróbować naprawić?

2

Odp: Spalona elektronika???

nie znam się na elektryczno akustycznych gitarach ale może zapomniałeś jej wczoraj odpiąc od pieca rano wyjąłeś a teraz jest to co jest? nie wiem, może porprostu się spaliła ;p

MSA-Model CW 160
Epiphone special II

3 (edytowany przez krethh 2010-09-13 16:55:39)

Odp: Spalona elektronika???

Niemożliwe żeby się spaliła.

4

Odp: Spalona elektronika???

@krethh: podaj jakieś dowody albo cokolwiek.

peace!

strat hss -> dunlop JH-1B -> Marshall JCM 900

5

Odp: Spalona elektronika???

Bo bez prądu to niemożliwe -_-

No chyba że preamp był przez całą noc podłączony do 230V ruskim zasilaczem.

6

Odp: Spalona elektronika???

krethh napisał/a:

Bo bez prądu to niemożliwe -_-

No chyba że preamp był przez całą noc podłączony do 230V ruskim zasilaczem.

nie bój się, polak potrafi tongue

jeżeli (nawet) to nie spalenie no to co ? może kabel trochę nacięty przy przesuwaniu? bo skoro nie było pod prądem to nie wiem jakie może byc inne wytłumaczenie.

MSA-Model CW 160
Epiphone special II

7

Odp: Spalona elektronika???

Preamp jest zasilany z baterii 9V.
Sam nie wiem, jak się mogła spalić. Wczoraj grałem, normalnie wyłączyłem piec, odpiąłem kabel. Rano podłączam i nie gra...

8

Odp: Spalona elektronika???

nie szarpales przypadkiem kablem? Moze poszlo cos w kablu.

Ex Emg 81 /60 ->Dunlop GCB-95 -> Valveking 112 (Celestion Vintage 30)
Nie mam polskich znakow!

9

Odp: Spalona elektronika???