Temat: Defil Kosmos!!!

Witam, mam do was pytanie. Mam okazję kupić gitarę elektryczną Defil Kosmos. Nie wiem w jakim jest stanie, z wyglądu prezentuje się dość ładnie, jednak nie wiem co z elektryką. Wiem, że defil to bubel itp. ale koleś chce za nią 30 zł bo dostał ją od brata, nie gra i tylko mu zajmuje miejsce w pokoju wink gitara od jakichś 5 lat leży w pokrowcu nieruszana. Dało by radę tego defila niewielkim kosztem odnowić?? chodzi mi głównie o elektrykę, bo z wyglądu nie mam jej nic do zarzucenia, tym bardziej że to tylko 30 zł wink grało by to jakoś? Jestem początkującym gitarzystą więc nie mam wielkich wymagań, w sumie wgl nie mam. ważne żeby gitara grała i dźwięk był w miarę przyzwoity smile czekam na odpowiedź

2

Odp: Defil Kosmos!!!

Tylko w gitarze co pamięta I Wojnę Światową progi mogą nie być w najlepszym stanie, a nawet zapewne będą w tragicznym stanie, może być nawet tak, że nie będzie się dało grać. Wymiana progów to koszt ~200 zł. Progi musisz koniecznie sam sprawdzić. Elektronika w gitarze to żadna filozofia, nawet pewnie są jakieś tanie pickupy na allegro, tylko byś musiał dać komuś kto się na tym zna żeby wymienił. No 30 zł to żaden koszt, ale jesteś pewny, że da się na tym grać?

3

Odp: Defil Kosmos!!!

No właśnie pewny nie jestem, ten koleś ma brata metala i jego znajomi mówią że kiedyś na tym defilu wymiatał a potem kupił już coś lepszego. Idę zaraz zobaczyć tą gitarkę, podobno jeszcze nawet działa big_smile A jak nie będzie grać to skończy jako ozdoba na ścianie wink

4 (edytowany przez GeNeX 2012-01-29 23:37:59)

Odp: Defil Kosmos!!!

Kurcze, jak nie kupisz to daj namiary...
Jakie miasto?

Greco '90 SG 61 Made In Japan + Blackstar HT Studio 20 + Yamaha F310 + thumbpick
GG: 5042784

5

Odp: Defil Kosmos!!!

Ja kupie! smile Za 40 PLN! big_smile

Epiphone Futura CUSTOM Prophecy EX, Cort KX-5 Katana, Fender CD-60 + Laney IRT Studio (CRATE FW 15R) + Harley Benton G212 V30 + Digitech Bad Monkey + MXR M-116 Fullbore Metal + Zoom G3X

6