Temat: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

chyba nie muszę tłumaczyć smile zacznę od filmiku po którym myślałem że się oleje big_smile

"Gitara jest ludzką duszą wysyłającą wiadomość poprzez sześć strun."
Yamaha F-310
Schecter Omen Extreme DVS + Laney LV 100 + Soldano Atomic 5W [DIY] + Line 6 Floor POD

2

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

no to jest dobre. jak się chcecie pośmiać to polecam "uważaj na kioskarza" z Kryszakiem. ;p

3

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty


Monolog godny Mickiewicza ^^

Epiphone Les Paul Standard Plus + Marshall AFD DIY ;] (full lampa) + Dunlop GCB-95

4 (edytowany przez A.J 2009-08-28 23:53:46)

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

A jakby zmienić nazwę/ideę tematu na Ciekawe filmy/obrazki, nie tylko śmieszne
Tak by ktoś, kto chciałby się pochwalić ciekawym wykopaliskiem z internetu(nie koniecznie dotyczącego gitar) nie musiał tworzyć kolejnego wątku i tym samym zaśmiecać forum..?

"Gitara jest ludzką duszą wysyłającą wiadomość poprzez sześć strun."

"Egoisutikku na oretachi ni cheers!"

5

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

A ja dam piosenkę, jak pierwszy raz jej słuchałam to nie mogłam się powstrzymać od śmiechu big_smile

Epiphone G400 CH r. 2006 + Roland Cube 30X
gg:5122421

6

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

Znam to. Jedno pytanie: jak to zagrać? Może Nasz Wspanaiły Twórca Strony mógłby to wrzucić do zasobów? big_smile

Ibanez S320
Line 6 Spider IV 15

7

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

Boskie xD

"Gitara jest ludzką duszą wysyłającą wiadomość poprzez sześć strun."
Yamaha F-310
Schecter Omen Extreme DVS + Laney LV 100 + Soldano Atomic 5W [DIY] + Line 6 Floor POD

8

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

Chylę czola dla autora

Angus Young The Best

9 (edytowany przez Gitarzystek 2009-08-29 16:19:13)

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

Ja chciałem powiedzieć że przed dodaniem tego posta było 6 wątków 66 postów lol wink http://img23.imageshack.us/img23/986/36300052.png

10

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

Wybawiłeś nas od antychrysta!

Ibanez S320
Line 6 Spider IV 15

11

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

;p;p  tiaa... egzorcyzmuje to forum!! xDD <lol2>

12

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

Raphael napisał/a:

Znam to. Jedno pytanie: jak to zagrać? Może Nasz Wspanaiły Twórca Strony mógłby to wrzucić do zasobów? big_smile

D --4-------------------4-
A --2-----5------7-----2-
E ---------3------5-------

Kurczę, trochę koślawo mi wyszło, ale to te 4 power chordy się gra w kółko. Wystarczy, że dopasujesz bicia (co raczej nie jest trudne wink)

Epiphone G400 CH r. 2006 + Roland Cube 30X
gg:5122421

13

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

Dzięki smile

Ibanez S320
Line 6 Spider IV 15

14

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

Znalazłam to gdzies w necie, na jakimś forum.
Śmieszne nazwy zespołów: (niektóre są naprawdę mocne wink)

100 Tvarzy Grzybiarzy
14 Sznytów King Konga
740 Milionów Oddechów
Aerodynamika Nocnika
Agresywny Plaster
Alkoholicy z Jednej Dzielnicy
Arka Taty Marka
Armia Widelca
Atrakcyjny Kazimierz
Autobus Nie Przyjechał
Awaria Kontenera
Babilon (zespół disco polo)
Bóm Wakacje w Rzymie
Brudne Dzieci Sida
Brudne Trampki
Cała Góra Barwinków
Ciemna Strona Pomidora
Ciocia Chleb Kupiła
Czarnobyl Zdrój
Czciciele Bobrzej Nory
Czeterech z Drągiem za Pociągiem
Czteroheksanowodorowotrójtlenowiec
De Łindołs
Drewno from Las
Dzieci Kapitana Klosa
Dziurawej Pół Czekolady
Drzazga w Dupie
El Dupa
Elektryczna Spawarka do Szyb
g-Dzieci Śmierdzi
Gluty z Kalkuty
Głębokie Zmarszczki Mimiczne
Grupa Naukowców Badająca Niezniszczalność Pudełka po Serku Homogenizowanym
Grzmot w Nocniku
Insekty na Jajach
Ja i Kapusta Gramy Razem z Wami
Jebiące Zające
Jelenie w Jerenie
Jezus Chytrus Oi!
Kabanos
Kalesony Boga Wojny
Kalosz Laszlo
Kicia Ruchawka
Kiła Bociana
Kombajn do Zbierania Kur po Wioskach
Krajzega
Krwawy Okres
Kultura Obszczymura 
Latające Odchody
Les Bigos
Łeb Prosiaka
Łysina Lenina
Mały Silnie Ukorzeniony Kiełek Rosnący Pośród Wszechobecnego Bluszczu
Mama (zespół metalowy)
Mechaniczna Wagina
Mirabelki w Tym Roku Nie Obrodziły
Mocz Tenora
Moralna Lewatywa
Natchniony Traktor
Nauka o #1...e
Nieślubne Dzieci Proboszcza
Obstrukcja Obsługi
O.H.O. (Orkiestra Hanki Ordonówny) (zespół z Kozienic)
Onar i Ośka
Osobizna Bielizna Goeringa
Óprava Hoinek
Padlina Szarika
Ping Pong Bitches
Piw Nic A Paw Pod Nami
Pogromcy Wdów i Sierot
Pory Pana
Przestań Śmierdzieć
Producent Wózków Dziecięcych
Psychocukier
Rozbujane Betoniary
Rwała Kwiatki Dynamitem
Schemat Ideowy Gwoździa
Schizofreniczna Prostytutka Maria
Spoceni w Lodówce
Stalowa Gęś
Stereofoniczna Pralka do Szycia
Stolec Gierka (zespół z Kozienic)
Stolec Stalina
Strzelające Naplety
Suchy Chleb dla Konia
Sylwester Stalin
Sztywny Pal Azji
Szelest Spadających Papierków
Świnka Halinka
The Bill 
The Naturat
The Pilator
Ustęp Babci Miejsca
Weekend na Działce
Włochaty Odkurzacz
Wirusowe Zapalenie Wątroby
Woda Ski Bla
Wyrzygani z Macicy
Zbuntowany Kaloryfer
Zdalnie Sterowany Makaron
Zespółdowna
Ziemniak z Pola Buraczanego
Zgniłe Banany
Zgwałcili mi Tatę
Zgrzt w Małym Pokoju
Złodzieje Oklasków bez Kasków

15

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

hehe wink Brudne Dzieci Sida - mój brat tego słucha. Sid Vicious ciekawe miał życie nie? ;p
Ciemna Strona Pomidora - ja kiedyś słuchałem. Najlepsza ich piosenka Czarna Owca

16 (edytowany przez A.J 2009-08-30 11:46:11)

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

Kiła bociana XD
Sid życie miał fajne, jednak Nancy zniszczyła je kompletnie.
(Nawet w japońskim anime, jego mianem został nazwany jeden z głównych bohaterów ^^)

"Gitara jest ludzką duszą wysyłającą wiadomość poprzez sześć strun."

"Egoisutikku na oretachi ni cheers!"

17

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

"Zespółdowna" lol xD faktycznie jest kilka dobrych xD

"Gitara jest ludzką duszą wysyłającą wiadomość poprzez sześć strun."
Yamaha F-310
Schecter Omen Extreme DVS + Laney LV 100 + Soldano Atomic 5W [DIY] + Line 6 Floor POD

18

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

No ja dodalbym jeszcze "Jezus chytrus i 12 rozpojnikow" tez ciekawa nazwa na zespol ;p

19

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

;p

20

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

"De Łindołs" BUahahaha!!! Rulezzz (dopiero teraz znalazłem) The Bill
The Naturat
The Pilator
też dobre ;P

21

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

A ja dorzuce do stawki zespoł 'Krwawa kiszka traktorzysty' big_smile

Squier Affinity Stratocaster + Kustom KG 112 FX
http://www.lastfm.pl/user/lucky3311 -  zapraszam!

22

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

"Nie ma nic piękniejszego niż gitara."
                           Fryderyk Chopin
no chyba, że to dwie gitary...

23

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

swietny ten filmik macius!!!!!! :lol

Muzyka jest jak sen. Przy niej odpoczywasz.;)

24

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

Papuga nazywa się Frostie i w oryginalnym filmiku tańczy do piosenki Blues Brothers - Shake your tail feather. Wywołała ona dyskusję nad tym, że na muzykę reagują nie tylko ludzie, ale także zwierzęta, które mają rozwiniętą część mózgu odpowiedzialną za mowę. Na temat tej papugi ktoś napisał nawet pracę naukową wink

25

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

oO! dziękujemy RunMan za dopowiedzenie wink

Któż nie lubi beatles'ow? big_smile

"Nie ma nic piękniejszego niż gitara."
                           Fryderyk Chopin
no chyba, że to dwie gitary...

26

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

To sie nazywa powolanie big_smile

27

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

hahahahaha lol:lol::D

"Nie ma nic piękniejszego niż gitara."
                           Fryderyk Chopin
no chyba, że to dwie gitary...

28 (edytowany przez A.J 2009-09-04 19:00:36)

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

Wiem, że nie należny śmiać się z nieszczęścia innych, jednak mimo to - film mnie powalił XD
jestem ciekawa kiedy Drzyzdze trafi się podobna wpadka ^^

"Gitara jest ludzką duszą wysyłającą wiadomość poprzez sześć strun."

"Egoisutikku na oretachi ni cheers!"

29 (edytowany przez Pearl 2009-09-04 19:28:00)

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

to tez niezle tongue biedny Yeltsin sie zdziwil tongue

30

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

nie jest to śmieszne po prostu stwierdziłem że to będzie odpowiedni dział tongue

facet wymiata xD

"Gitara jest ludzką duszą wysyłającą wiadomość poprzez sześć strun."
Yamaha F-310
Schecter Omen Extreme DVS + Laney LV 100 + Soldano Atomic 5W [DIY] + Line 6 Floor POD

31 (edytowany przez Pearl 2009-09-06 10:35:39)

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

heh ten facet stał sie przez ten film sławny i wystąpił w tv ^^
P.S jego gitara według mnie wygląda zabojczo ^^

32

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

z tą gitarą się zgodzę złoty pickguard i czarna gitara hmm troszeczkę szpanerskie ;]

"Gitara jest ludzką duszą wysyłającą wiadomość poprzez sześć strun."
Yamaha F-310
Schecter Omen Extreme DVS + Laney LV 100 + Soldano Atomic 5W [DIY] + Line 6 Floor POD

33

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

takie kopiowanie jest troche chamskie.

Tu jest oryginalny filmik:

34

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

powiem ci tylko tyle że nie wiedziałem że to kopia tongue

"Gitara jest ludzką duszą wysyłającą wiadomość poprzez sześć strun."
Yamaha F-310
Schecter Omen Extreme DVS + Laney LV 100 + Soldano Atomic 5W [DIY] + Line 6 Floor POD

35

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

nie no spoko mam na myśli że ten gościu co wrzucił filmik sie chamsko zachował. Ale i tak kopii canon rocka w wykonaniu funtwo są dziesiątki ;p

36

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

Rouge napisał/a:
Raphael napisał/a:

Znam to. Jedno pytanie: jak to zagrać? Może Nasz Wspanaiły Twórca Strony mógłby to wrzucić do zasobów? big_smile

D --4-------------------4-
A --2-----5------7-----2-
E ---------3------5-------

Kurczę, trochę koślawo mi wyszło, ale to te 4 power chordy się gra w kółko. Wystarczy, że dopasujesz bicia (co raczej nie jest trudne wink)

Mam jeszcze wrażenie, że czasem dorzuca do tego w przejściu 1x

D----6--
A----4--
Ibanez S320
Line 6 Spider IV 15

37

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

http://jaworpol.wrzuta.pl/film/78aDCfx8 … rock_wer_2 polak potrafi smile

"Gitara jest ludzką duszą wysyłającą wiadomość poprzez sześć strun."
Yamaha F-310
Schecter Omen Extreme DVS + Laney LV 100 + Soldano Atomic 5W [DIY] + Line 6 Floor POD

38

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

najlepszy jest tekst na końcu

"Ty on chyba nie zdał" xD

"Gitara jest ludzką duszą wysyłającą wiadomość poprzez sześć strun."
Yamaha F-310
Schecter Omen Extreme DVS + Laney LV 100 + Soldano Atomic 5W [DIY] + Line 6 Floor POD

39 (edytowany przez Alias 2009-09-09 11:46:50)

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

Walnięty egzaminator...i weź z takim zdawaj na prawo jazdy ;D



"Ty, on chyba nie zda" mnie rozwaliło xD

"Naszą największą zaletą nie jest to, że nigdy nie upadamy, ale to, że zawsze potrafimy się podnieść." Ralph Waldo Emerson
--------------------------------------------------
Schecter Diamond Series Omen 6 i Fender Frontman 25R smile

40

Odp: Śmieszne Obrazki, Filmy, Teksty

A ja wrzucę klasykę:
Smiech Waldka Kiepskiego (genialny aktor tongue )

I piosenka Waldka. Ja ją gram ze słuchu na D i G przez całą piosenkę. w wolnym czasie popracuje nad tym bardziej tongue