1 (edytowany przez DonMat 2010-05-21 18:36:37)

Temat: Jaki efekt?

Witam wszystkich smile
Nie mam doświadczenia z efektami, ale chciałbym uatrakcyjnić brzmienie granych przez mnie piosenek, chodzi mi o jakiś efekt(+/-multi) i od razu zaznaczam że nie gram metalu smile.
Dla przykładu gramy ze znajomymi czasem rożne kawałki.. Od rozrywkowych po weselne smile  Czy jest w ogóle jakiś efekt który nada się do grania takich piosenek. Nie wiem - zmiana barwy czy dodanie jakiegoś fajnego brzmienia..
Możecie mi jakoś przybliżyć temat? smile smile Bo nieraz te piosenki mają na prawdę super brzmienie, którego nie mogę na zwykłym lub obniżonym stroju zagrać..

Z góry dziękuje wink

2

Odp: Jaki efekt?

Może reverb, albo chorus?? Plsłuchaj brzmienia na YT.

Poza byciem gitarzystą, jestem wielkim fanem gitary. Kocham ten cholerny instrument. - Steve Vai
//Washburn WI24 (TESLA Plasma 2 set) -> VOX V845 -> Ashdown G60R, Epiphone DR100
GG: 7365993

3

Odp: Jaki efekt?

Żaden efekt nie ulepszy brzmienia kiepskiej gitary/wzmacniacza.

Epiphone Les Paul Standard Plus + Marshall AFD DIY ;] (full lampa) + Dunlop GCB-95

4

Odp: Jaki efekt?

Esz... mpx nie bądź taki krytyczny, jak to się mówi Polak nawet na drzwiach od stodoły poleci tak i na gitarze jak się umie to i nawet kiepskiej (żeby nie powiedzieć bardzo złej) się coś niecoś zagra.
Apropo efektu... nie bardzo pomogę.

5

Odp: Jaki efekt?

Zauważ, że nie chodzi tu o granie tylko o brzmienie. Koleś chce mieć dobre brzmienie to musi mieć dobry sprzęt, a to jak gra to już mniejsza sprawa, więc to co napisałeś nijak ma się do problemu tego tematu.

Epiphone Les Paul Standard Plus + Marshall AFD DIY ;] (full lampa) + Dunlop GCB-95

6

Odp: Jaki efekt?

A brzmienie na dobrym wzmacniaczu jest dużo lepsze niż przez dobre słuchawki?

7

Odp: Jaki efekt?