1 (edytowany przez Lacrymosa 2010-02-10 13:36:57)

Temat: Kilka pytań o gitare akustyczną

Chciałabym kupić gitare akustyczną.
Nie chce kupować jakiejś bardzo drogiej. jestem początkująca, (z 8-9 lat temu póbowałam moich sił na gitarze nauczyłam się troche akordów i coś tam grałam ale niestety gitare miałam pożyczoną i musiałam oddać). Jestem samoukiem, na keybordzie uczyłam się sama.
Ale do rzeczy. Chodzi mi o tą gitare akustyczną:
1. Z jakiego drewna?
2. Jakiej firmy, maksymalnie do 300 zł jeśli to możliwe?
3. Jak rozpoznać czy to nie sklejka?
I nie wiem co jeszcze naprowadźcie mnie, napiszcie, bo sama się orientuje troche tylko tyle co czytałam gdzieś w necie, a różne rzeczy wypisują.

2

Odp: Kilka pytań o gitare akustyczną

Za 300 zł to nie bardzo

ESP LTD EC-50             Roland Micro Cube
GG:18350838         Mój kanał Youtube
Regulamin dobrego ucznia - gdy szkoła się pali gaś ją benzyną

3 (edytowany przez Lacrymosa 2010-02-10 13:57:24)

Odp: Kilka pytań o gitare akustyczną

Czyli co jak kupie np za 250 to mi sie rozleci?
Chcę kupić tańsza a w miare dobrą

Mam jeszcze taką prosbę, może mi ktos powiedziec ile prawdy jest w tym filmiku?
http://klinikagitar.pl/obrazy/kurs%20od … ks-39.html


Czy gitare firmy CUTAWAY moge śmiało kupić?

4

Odp: Kilka pytań o gitare akustyczną

Cutaway to raczej nie firma, tylko wycięcie w pudle, ułatwiające grę na wysokich progach.

SEX, Drugs, Rock'n Roll
Dean Vendetta 1.0 + MXR dist+diy + Kustom KG112FX
GG:2539337

5

Odp: Kilka pytań o gitare akustyczną

Gitary Craftman nadają się tylko do wiszenia na ścianie

ESP LTD EC-50             Roland Micro Cube
GG:18350838         Mój kanał Youtube
Regulamin dobrego ucznia - gdy szkoła się pali gaś ją benzyną

6

Odp: Kilka pytań o gitare akustyczną

ok widze ze się raczej niczego nie dowiem konkretnego choćby o tym drewnie nawet.

A jak się ma sparwa z hybrydami?

7

Odp: Kilka pytań o gitare akustyczną

Nie ma czegos takiego jak hybryda.