Temat: To klasyk czy akustyk?

Witam, odkopałem ostatnio staaarą gitarę i jakoś naszła mnie ochota, żeby nauczyć się grać... musze jednak wymienić struny, a że jestem jak narazie zielony jeśli chodzi o gitary nie wiem czy to akustyk czy klasyk... prosze Was o pomoc w indentyfikacji tej gitary wink

http://img691.imageshack.us/img691/2600/dsc01241n.jpg

2

Odp: To klasyk czy akustyk?

Hmm, z tego zdjęcia nie jestem w stanie ci powiedzieć.
A jakie masz struny? Nylonowe czy metalowe?

3

Odp: To klasyk czy akustyk?

Gryf akustyczny, mostek klasyczny, struny metalowe = Defil.

Epiphone Les Paul Standard Plus + Marshall AFD DIY ;] (full lampa) + Dunlop GCB-95

4

Odp: To klasyk czy akustyk?

Dokładnie jest to Defil... czyli jakie do tego kupić struny? Metal czy nylon?

5

Odp: To klasyk czy akustyk?

Jakie chcesz. I tak pewnie masz akcje strun z 7mm nad XII progiem :>

Epiphone Les Paul Standard Plus + Marshall AFD DIY ;] (full lampa) + Dunlop GCB-95

6

Odp: To klasyk czy akustyk?

Że co mam nad XII progiem ? big_smile

7

Odp: To klasyk czy akustyk?

Wysokość strun.

Epiphone Les Paul Standard Plus + Marshall AFD DIY ;] (full lampa) + Dunlop GCB-95

8

Odp: To klasyk czy akustyk?

a co to ma do rodzaju strun? Sorry za głupie pytania ale jak już mówiłem jestem zielony w tej dziedzinie. Wiem, że do akustyka powinno się kupić nylonowe struny, a ten Defil z tego co widze to taki mięszaniec? Więc to nie jest ani akustyk ani klasyk? ;]

9

Odp: To klasyk czy akustyk?

Myślę że lepiej byłoby kupić nową gitarę.
Defil to nie jest dobra gitara, a na pewno nie dla początkującego.
Możesz spróbować kupić nylonowe struny, będzie trochę wygodniej grać, ale nie spodziewaj się super jakości.

Wysoka akcja strun- to znaczy, że struny masz wysoko nad progiem, i musisz przyłożyć dużo siły żeby je przycisnąć.

Nowy jestem, witam wszystkich na forum.

"Tore out my heart, handed to me on a silver platter"
Avenged Sevenfold !!!

10

Odp: To klasyk czy akustyk?