41

Odp: grzesiek2805

umie tylko intro D: tongue co ty spodziewasz po czlowieku grajacym tydzien na gitarze?! xD

Takamine G320 NS big_smile (Nareszcie ";.....:")

42 (edytowany przez Krester 2010-09-20 20:40:27)

Odp: grzesiek2805

kto nagral narazie? ja nagralem jak tylko doszedl mi elektryk, i pare osob na klasyku/akustyku to gralo i panki to gral.

,,nagram jeszcze Smells Like Teen Spirit i np You shook me all night long i Back in Black, tylko do AC/DC musze jeszcze dopracowac solo ,, Mam to samo... Ale wczoraj sie cieszylem, wreszcie znalazle wmiare fajny dzwiek do ac na mojim wzmacniaczu to teraz ac gram smile

Ex Emg 81 /60 ->Dunlop GCB-95 -> Valveking 112 (Celestion Vintage 30)
Nie mam polskich znakow!

43

Odp: grzesiek2805

tongue ja jak bede "pro"  *marzenia* nagram jak gram breaking benjamin <3 xD albo system of a down big_smile

Takamine G320 NS big_smile (Nareszcie ";.....:")

44

Odp: grzesiek2805

nagraj cale master of puppets w orginalnym tempie smile nikt tego na tym forum nie osiagnol

Ex Emg 81 /60 ->Dunlop GCB-95 -> Valveking 112 (Celestion Vintage 30)
Nie mam polskich znakow!

45

Odp: grzesiek2805

tym predzej ja osiagne po tygodniu grania big_smile dobra predzej daj gg jak juz bo offtopa robimy xD

Takamine G320 NS big_smile (Nareszcie ";.....:")

46

Odp: grzesiek2805

0700, a nie to nie moj, czek, 6543638

Ex Emg 81 /60 ->Dunlop GCB-95 -> Valveking 112 (Celestion Vintage 30)
Nie mam polskich znakow!

47

Odp: grzesiek2805

Krester napisał/a:

0700

służbowy? ;>

Poza byciem gitarzystą, jestem wielkim fanem gitary. Kocham ten cholerny instrument. - Steve Vai
//Washburn WI24 (TESLA Plasma 2 set) -> VOX V845 -> Ashdown G60R, Epiphone DR100
GG: 7365993

48

Odp: grzesiek2805

hah tongue no ba nie wiedziales? xD

Takamine G320 NS big_smile (Nareszcie ";.....:")

49

Odp: grzesiek2805

dobra, dziekuje Wam za komcie ;* ale może lepiej oceńcie filmiki wink

Poza byciem gitarzystą, jestem wielkim fanem gitary. Kocham ten cholerny instrument. - Steve Vai
//Washburn WI24 (TESLA Plasma 2 set) -> VOX V845 -> Ashdown G60R, Epiphone DR100
GG: 7365993

50

Odp: grzesiek2805

wg. mnie swietne D:

Takamine G320 NS big_smile (Nareszcie ";.....:")

51

Odp: grzesiek2805

grzesiek2805 napisał/a:
Krester napisał/a:

0700

służbowy? ;>

...

Ex Emg 81 /60 ->Dunlop GCB-95 -> Valveking 112 (Celestion Vintage 30)
Nie mam polskich znakow!

52

Odp: grzesiek2805

Krester napisał/a:

Ale wczoraj sie cieszylem, wreszcie znalazle wmiare fajny dzwiek do ac na mojim wzmacniaczu to teraz ac gram smile

Ustaw treble na 2 godzine, middle na 3-4h, mało basu. Gainem baw się zeby uzyskać taki przester jaki potrzebujesz. I tak pewnie bedzie brzmiało inaczej, niż ja podałem ze swojego, ale ogolnie chodzi o to, żeby było więcej wysokich tonów, a niskich mniej wink

Poza byciem gitarzystą, jestem wielkim fanem gitary. Kocham ten cholerny instrument. - Steve Vai
//Washburn WI24 (TESLA Plasma 2 set) -> VOX V845 -> Ashdown G60R, Epiphone DR100
GG: 7365993

53

Odp: grzesiek2805

Krester napisał/a:

nagraj cale master of puppets w orginalnym tempie smile nikt tego na tym forum nie osiagnol

Wracajac do tego postu tym predzej nikt nie umie dragon force - through a fire and flames tongue

Takamine G320 NS big_smile (Nareszcie ";.....:")

54

Odp: grzesiek2805

w throgh a fire and flames naparzasz w jedna strune i nie zmieniasz tak szybko progow, w masterze (2riff) uzywasz 2 strun, popatrz na taby, co jest o wiele gorsze

Ex Emg 81 /60 ->Dunlop GCB-95 -> Valveking 112 (Celestion Vintage 30)
Nie mam polskich znakow!

55

Odp: grzesiek2805

grzesiek2805 napisał/a:

tylko ze ngrała to tylko jedna osoba jak narazie wink

Ja widziałem że wiele osób to nagrywało, niektóre całe, inne intro lub solo, jedne lepiej, drugie gorzej, ale jednak kilka takich osób na tym forum uświadczysz smile

56

Odp: grzesiek2805

nom duzo osob nagrywa tongue

Takamine G320 NS big_smile (Nareszcie ";.....:")

57

Odp: grzesiek2805


Mikrofon zepsuł cale brzmienie hmm

Poza byciem gitarzystą, jestem wielkim fanem gitary. Kocham ten cholerny instrument. - Steve Vai
//Washburn WI24 (TESLA Plasma 2 set) -> VOX V845 -> Ashdown G60R, Epiphone DR100
GG: 7365993

58

Odp: grzesiek2805

mimo mikrofonu mi się podoba big_smile

MSA-Model CW 160
Epiphone special II

59

Odp: grzesiek2805

pfff, odpisales po 56 minutach i 17 sekundach a ja juz dwa dni czekam na ocene smile

Ex Emg 81 /60 ->Dunlop GCB-95 -> Valveking 112 (Celestion Vintage 30)
Nie mam polskich znakow!

60

Odp: grzesiek2805


Wiem, nagrywane kalkulatorem, ale bądźcie wyrozumiali i napiszcie coś sensownego wink

Poza byciem gitarzystą, jestem wielkim fanem gitary. Kocham ten cholerny instrument. - Steve Vai
//Washburn WI24 (TESLA Plasma 2 set) -> VOX V845 -> Ashdown G60R, Epiphone DR100
GG: 7365993

61

Odp: grzesiek2805

mimo nagrywania kalkulatorem mi się podoba xd

MSA-Model CW 160
Epiphone special II

62 (edytowany przez lis1994 2010-12-09 21:21:29)

Odp: grzesiek2805

też muszę to nagrać jeszcze raz ;] bo jak teraz patrze na to, co kiedyś wrzuciłem to mi aż głupio że takie coś umieszczam w necie xD a tak w ogóle to spoko ;]

"Gitara jest ludzką duszą wysyłającą wiadomość poprzez sześć strun."
Yamaha F-310
Schecter Omen Extreme DVS + Laney LV 100 + Soldano Atomic 5W [DIY] + Line 6 Floor POD

63

Odp: grzesiek2805

Oryginału nie znam, bo nie przepadam za gunsami, ale ładnie. Jeszcze ze słuchu nauczone tak gdzieś napisałeś chyba. Więc łał, ja bym i za 100 lat czegoś takiego ze słuchu nie zagrał... No i faktycznie trzymasz palec na korpusie, jesteś dobrym gitarzystą big_smile

64

Odp: grzesiek2805

Dokladnie ze sluchu i wzroku. Jakoś taby mniej preferuję wink

Poza byciem gitarzystą, jestem wielkim fanem gitary. Kocham ten cholerny instrument. - Steve Vai
//Washburn WI24 (TESLA Plasma 2 set) -> VOX V845 -> Ashdown G60R, Epiphone DR100
GG: 7365993

65

Odp: grzesiek2805

Coś sensownego.

"Va'esse deireádh eap eigean..."

66

Odp: grzesiek2805

Kolejny coverek:


Chyba już przyzwyczailiście się do słabej jakości więc może nie będziecie narzekać wink

Poza byciem gitarzystą, jestem wielkim fanem gitary. Kocham ten cholerny instrument. - Steve Vai
//Washburn WI24 (TESLA Plasma 2 set) -> VOX V845 -> Ashdown G60R, Epiphone DR100
GG: 7365993

67

Odp: grzesiek2805

super zrobiłeś nam prezent na święta tongue

"Śmiejcie się ze mnie, że jestem inny, ja śmieję się z was że wszyscy jesteście tacy sami,
Epiphone Les Paul Custom + Laney CUB 12R+Dunlop GCB95
takamine eg260c WR

68

Odp: grzesiek2805

Z ciekawości spytam,ile czasu ogarniałeś to solo z November :>?

Vintage V100+Marshall VS100

69

Odp: grzesiek2805

Rozpracowanie zajęło mi jakąś godzinę, a potem tylko dopracowanie od strony technicznej.

Poza byciem gitarzystą, jestem wielkim fanem gitary. Kocham ten cholerny instrument. - Steve Vai
//Washburn WI24 (TESLA Plasma 2 set) -> VOX V845 -> Ashdown G60R, Epiphone DR100
GG: 7365993

70

Odp: grzesiek2805

Covery są super, ale mikrofalówka juz nie bardzo big_smile

"Naszą największą zaletą nie jest to, że nigdy nie upadamy, ale to, że zawsze potrafimy się podnieść." Ralph Waldo Emerson
--------------------------------------------------
Schecter Diamond Series Omen 6 i Fender Frontman 25R smile

71

Odp: grzesiek2805

Pomagasz sobie jakimś transcribe?

Vintage V100+Marshall VS100

72 (edytowany przez grzesiek2805 2011-06-01 19:39:47)

Odp: grzesiek2805

Dawno mnie tu nie było smile
Dawno też nic nie nagrałem, więc odrabiam. Tutaj taki krótki riff i do tego improwizacja/solo:

http://imguitarist.wrzuta.pl/audio/3lncLK6k3q4/solo

Poza byciem gitarzystą, jestem wielkim fanem gitary. Kocham ten cholerny instrument. - Steve Vai
//Washburn WI24 (TESLA Plasma 2 set) -> VOX V845 -> Ashdown G60R, Epiphone DR100
GG: 7365993

73

Odp: grzesiek2805

Hehe ciekawa ta chaotyczna szybka końcówka. To tapping jest? Ogólnie bardzo fajnie.

74

Odp: grzesiek2805

Końcówka, to zwykłe kostkowanie. Dzięki smile
@Nemoris, nie widziałem Twojego posta. Dwa ostatnie kawałki uczyłem się ze słuchu i filmików. smile

Poza byciem gitarzystą, jestem wielkim fanem gitary. Kocham ten cholerny instrument. - Steve Vai
//Washburn WI24 (TESLA Plasma 2 set) -> VOX V845 -> Ashdown G60R, Epiphone DR100
GG: 7365993

75 (edytowany przez grzesiek2805 2011-12-08 14:48:04)

Odp: grzesiek2805

Ostatnio popełniłem własny kawałek:

http://imguitarist.wrzuta.pl/audio/3DNzLbX4Lc8/m

Jakość lipna bo nie mam nawet czym nagrac dobrze gitar. Jedynie perka zrobiona w programie. No i kumpel miał mi jeszcze dograć bas, ale nie podołał tongue
PS. Jak będę miał dobry mikrofon, to nagram to jeszcze raz, dogram solo i postaram się o bas wink

Poza byciem gitarzystą, jestem wielkim fanem gitary. Kocham ten cholerny instrument. - Steve Vai
//Washburn WI24 (TESLA Plasma 2 set) -> VOX V845 -> Ashdown G60R, Epiphone DR100
GG: 7365993

76

Odp: grzesiek2805

E, tam, całkiem fajny kawałek. Początek jakoś skojarzył mi się z Every breath you take Stinga ;]

Lag Tramontane T200DCE

77

Odp: grzesiek2805

Jak dla mnie bardzo fajnie, jakość też całkiem spoko, mogło być znacznie gorzej (wiem coś o tym).

"Va'esse deireádh eap eigean..."

78

Odp: grzesiek2805

Jedyne co wg mnie jest nie tak to za długi wstęp, wcześniej mogłoby zacząć się coś dziać. Po za tym całkiem ciekawy pomysł. Jakiego programu używasz do robienia perkusji?

http://www.youtube.com/user/Brtk93
Fender American Standard Stratocaster

79

Odp: grzesiek2805

oarsman napisał/a:

Jedyne co wg mnie jest nie tak to za długi wstęp, wcześniej mogłoby zacząć się coś dziać.

Zapomniałem dodać, że do tego jest jeszcze tekst, który zaczyna się własnie w połowie tego wstepu.

Poza byciem gitarzystą, jestem wielkim fanem gitary. Kocham ten cholerny instrument. - Steve Vai
//Washburn WI24 (TESLA Plasma 2 set) -> VOX V845 -> Ashdown G60R, Epiphone DR100
GG: 7365993

80

Odp: grzesiek2805

Mi sie bardzo podoba , dograj tylko wokal, moze byc i growl xD