1

Temat: Na czym sie skupić podczas gry?

Jak już pewnie wiecie jestem początkujący i mam pewien problem.

Nie mam pojęcia na czym skupić swój wzrok podczas gry. Czy na lewej, czy na prawej dłoni.

Podam przykład:

e|--------------|--------------|--------------|
H|--------0-----|--------0-----|--------0-----|
G|-----0-----0--|-----0-----0--|-----0-----0--|
D|--5-----------|--4-----------|--2-----------|
A|--------------|--------------|--------------|
E|--------------|--------------|-------------|

naciskam D - gram - wzrok na lewą rękę, zmiana progu - powrót wzrokiem do prawej ręki, znowu gram - powrót do wzroku do lewej ręki... i tak w kółko.

No i właśnie zabiera mi to zbyt dużo czasu.
Mam się skupić na prawej czy lewej ręce?

i...

Co mam robić kiedy nie nadążam zmienić progów?

2

Odp: Na czym sie skupić podczas gry?

naciskam D - gram - wzrok na lewą rękę, zmiana progu - powrót wzrokiem do prawej ręki, znowu gram - powrót do wzroku do lewej ręki... i tak w kółko.

Rób  właśnie tak. Całe obycie z gitarą przychodzi z czasem. Cierpliwości. Za tydzień (może dłużej może krócej ;P ) będziesz grał to z zamkniętymi oczami.

Epiphone Les Paul Standard Plus + Marshall AFD DIY ;] (full lampa) + Dunlop GCB-95

3 (edytowany przez Sylwestersobinek 2009-06-07 13:26:13)

Odp: Na czym sie skupić podczas gry?

Jak grasz chwytami to trzeba się chyba bardziej na lewej ręce skupić a jak grasz solówki to trzeba się wysilić i rozdwoić się xD

Muzyka wyraża wszystko, co nie może być wypowiedziane, ale o czym nie można milczeć.

4

Odp: Na czym sie skupić podczas gry?